Reklamace
Reklamační řád
Věškeré dotazy a informace na emailu triomobil@triomobil.cz
Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
-
Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
-
Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
-
Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
-
Výrobek byl poškozen působením živlů.
-
Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
-
Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné normě ČSN.
Postup při reklamaci :
V případě, že máte s výrobkem nějaké problémy:
Výrobek odešlete (kompletní balení) s popisem závady a platným záručním listem, KONTAKT NA VÁS ( e-mail i tel. číslo), na adresu: Triomobil, Dukelská 1137, Třinec 73961.
Upozornění: Jestliže výrobek pošlete někam jinam na reklamaci, a nepošlete ho k nám. Ztrácíte nárok na budoucí odstoupení od kupní smlouvy.
Kontaktujte nás emailem - budeme se snažit obratem odpovědět
Email : triomobil@triomobil.cz
Důležité !!!!!!
Po převzetí zboží k reklamaci prodejce ani servis neručí za obsah uložených dat a nastavení. Proto důrazně doporučujeme zálohovat data z telefonu před posláním zboží k reklamaci.
V případě žádosti zálohování dat naším servisem, účtujeme poplatek za práci 400,-
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od převzetí.